Every day, we post plenty of job openings for permanent positions, temporary contracts, and interim assignments in the Netherlands.
Our report, “The Expectation Gap,” reveals the biggest challenges companies face in attracting and retaining top talent.
At PageGroup, we help change lives and give you the chance to reach your full potential.
We are here to answer all your questions.
Wij zoeken een Interim Contentspecialist voor een tijdelijke functie in de transport- en distributiesector. De ideale kandidaat is gespecialiseerd in marketing en heeft uitgebreide ervaring met contentcreatie.
Voor onze klant actief in het vastgoed, zijn wij momenteel op zoek naar een Boekhouder voor de periode van minimaal 6 maanden met kans op verlenging. In deze rol zal je de huidige Finance teams ondersteunen bij de Financiële Administratie.
As a Customer Service Representative, you will be responsible for all order processing. From the incoming order to the actual delivery, you will liaise with customers about the process. You will be at the heart of delivering exceptional Customer Expreiences.
Onze klant is een vooraanstaande verzekeringsmaatschappij in Utrecht, die een dynamische werkomgeving biedt met groeimogelijkheden. Als Financieel Administratief Medewerker beheer je de administratie en ondersteun je het team met diverse administratieve taken.
Een rol waarin je verantwoordelijk bent voor import- en exportaangiften, evenals fiscale vertegenwoordiging, het afhandelen van bezwaar- en beroepsprocedures, accijnzen, T1, ATR, en meer. Sta je klaar voor de volgende fase in je loopbaan als douane-declarant? Heb je interesse om deel uit te maken van een team dat zich richt op het bereiken van topkwaliteit in douaneafhandeling?
As an HR employee you help take care of the personnel administration for the 10+ countries where this company is active.
In deze rol ben jij de centrale schakel binnen het team dat zich richt op zakelijke wagenparken en leasecontracten. Nadat een klant interesse toont, voer jij een kredietcontrole uit om te bepalen of een gezonde samenwerking mogelijk is.
Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor het opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties, en zorg je voor de groei van ons klantenbestand. Je identificeert kansen, stelt op maat gemaakte oplossingen voor en werkt nauw samen met andere teams om klanttevredenheid te waarborgen.
Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor zowel de inkoop als de planning voor de productie van wisselsystemen en componenten. Je koopt goederen in tegen de laagste kosten en de hoogste kwaliteit, en zorgt ervoor dat deze op het juiste moment beschikbaar zijn. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opstellen en bewaken van de productieplanning.
Als Marketing Content Medewerker ben je verantwoordelijk voor het creëren van aantrekkelijke content voor onze website, social media en nieuwsbrieven. Je werkt samen met verschillende teams om onze boodschap effectief en creatief over te brengen.
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en klantgerichte servicedesk medewerker in Tilburg. Ben jij communicatief sterk, heb je een talent voor administratieve taken en word je blij van het helpen van mensen? Lees dan snel verder
Als Order Fulfillment Specialist ben je verantwoordelijk voor een efficiënte orderverwerking en uitstekende klantondersteuning bij een dynamisch, groeiend meubelbedrijf met internationale focus.
Als operationeel inkoper werk je samen in een team om de inkoop binnen dit bedrijf zo soepel mogelijk te laten verlopen en kosten waar mogelijk te besparen. Je zal contact houden met verschillende leveranciers en zorgen dat er voldoende voorraad is voor de productie.
As a Learning & Development Specialist, you play a crucial role in developing and optimizing both online and offline training programs for our retail organization. You manage each program as a project, utilizing your conceptual understanding to guide it from development to implementation. In your role, you maintain close contact with internal stakeholders, assess their needs, and translate these into effective training solutions.
We are looking for an HR Specialist with +2 years of experience, fluent in English and minimum intermediate German.You will be handling on-off boarding, Compensation & Benefits Administration, Payroll Inputs and Policy optimization.
As a Customer Service Specialist (Spanish Speaking), you will serve as the primary contact for store teams, addressing various operational queries related to IT, HR, and finance, and ensuring prompt and efficient issue resolution.
This role is initially for 7 months, with the possibility of becoming indefinite after evaluation, and offers hybrid work options.
As an Italian Customer Service Specialist, you will serve as the primary contact for store teams, addressing various operational queries related to IT, HR, and finance, and ensuring prompt and efficient issue resolution.
Voor een mooie organisatie te Zoetermeer, actief in de medische sector, ben ik op zoek naar een Crediteuren Medewerker die 32-40 uur per weerk beschikbaar is. Binnen deze functie ben je verantwoordelijk voor de gehele crediteurenadministratie van A tot Z.
Als Teamlead Planning ben je verantwoordelijk voor de aansturing van je team, bestaande uit een Assistent Teamlead, Teamleader Warehouse en 18 chauffeurs. Je draagt zorg voor o.a. de dagelijkse aansturing, beoordelingsgesprekken, recruitment en het maken en bijhouden van rapportages.
Ben jij een gedreven Supply Chain professional die graag een sleutelrol speelt in de optimalisatie van productieprocessen? Dan is deze vacature kans misschien wel iets voor jou!
Ben jij die ervaren Medewerker Accounts Payable Nederland die nauw samenwerkt met onze leveranciers, de business, de GL Accountant Nederland en internationale collega's van het AP-team.
In de dynamische wereld van tech start-ups speel jij als HR Officer een sleutelrol in het ondersteunen van onze groei. Met jouw expertise zorg je voor efficiënte HR-processen en een naadloze onboarding voor nieuwe collega's!
Voor de rol van Facilitair Medewerker bij onze klant in Regio Drechtsteden werk je aan de beveiliging, onderhoud en facilitaire diensten binnen hun sector. Je draagt bij aan duurzame projecten en speelt een cruciale rol in het ondersteunen van het dagelijkse bedrijfsproces.
Als HR Medewerker ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van alle HR-gerelateerde activiteiten binnen de organisatie. Je wordt een belangrijk aanspreekpunt voor zowel managers als medewerkers op het gebied van HR-zaken.
Ben jij een nauwkeurige en gedreven financieel administratief medewerker die toe is aan een volgende stap? Voor een innovatieve organisatie in Utrecht zoeken we een professional die wil bijdragen aan groei en succes met zijn of haar financiële expertise!
Als Sales Binnendienst ben je verantwoordelijk voor het ondersteunen van het verkoopteam, het beheren van klantrelaties en het opvolgen van leads. Je zorgt voor een vlotte afhandeling van offertes, bestellingen en administratieve taken om het verkoopproces te optimaliseren.
Als Office Manager ben jij verantwoordelijk voor de dagelijkse gang van zaken op kantoor, van administratieve taken tot het ondersteunen van het team. Je zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt, van facilitaire zaken tot communicatie met externe partners.
Als Senior Planner Logistiek, ben je verantwoordelijk voor het soepel verlopen van logistieke processen met betrekking tot contractafwikkeling in de grondstoffen mengvoerindustrie. Je zal nauw samenwerken met interne teams, internationale leveranciers en transportpartners om ervoor te zorgen dat contracten correct worden afgehandeld en leveringen tijdig en efficiënt worden uitgevoerd.
Als financieel medewerker bij onze organisatie ga je samen met de (Assistent) Controller de financiële organisatie verder professionaliseren.
Create Job alert to receive jobs via email the minute they become available
Submit your CV to register with us and we will contact you if a suitable role becomes available.